Tour Salon 2010|Show zamiast biznesu
Targi zmieniają charakter na bardziej promocyjny. W tym roku na Tour Salonie zamiast na podpisywaniu umów z nowymi kontrahentami, wystawcy skupili się na promowaniu oferty i prezentowaniu atrakcyjnych stoisk.
Po co warto przyjechać na targi? Teoretycznie po to, żeby, podpisać nowe umowy sprzedaży. Ale praktyka pokazuje zupełnie coś innego. Z badań przeprowadzonych przez niemiecki TNS Emnid wynika, że w tym celu imprezy targowe odwiedza tylko 29 proc. przedstawicieli branży turystycznej. A reszta? Aż 83 proc. badanych wykorzystuje tego typu wydarzenia w celach promocyjnych. Kolejne najpopularniejsze powody to prezentacja nowych produktów i podtrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami. Tę tendencję zdają się potwierdzać także tegoroczne targi poznańskie. MW
Tour Salon 2010, Poznań 20-23 października 2010
2010-10-20 13:09:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»